O Μπάτον ήταν ταχύτερος σήμερα στη Βαρκελώνη. Διακρίνεται το ανασηκωμένο ρύγχος της McLaren.
Πρώτη μέρα ελεύθερων δοκιμών στην πίστα του Μοντμελό ενόψει του αγώνα της Κυριακής (απευθείας Alpha, 14:00).
Ομάδες πιλότοι και μηχανικοί εκμεταλλεύτηκαν τον εξαίρετο καιρό για να συμπληρώσουν ικανό αριθμό γύρων στα αναβαθμισμένα τους μονοθέσια.
Οι περισσότερες ομάδες παρουσιάζουν στη Βαρκελώνη σημαντικές αναβαθμίσεις. Στη Ferrari έχουν νέα εμπρός αεροτομή και νέα θέση εξατμίσεων, στη McLaren έχουν ανυψωμένο ρύγχος, στη Mercedes νέα πίσω αεροτομή και στη Red Bull αναβαθμίσεις στο σχήμα.
Στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών οι οδηγοί επικεντρώθηκαν στις δοκιμές με τη σκληρή γόμα της Pirelli, θέλοντας να κάνουν οικονομία στα σετ μαλακή γόμας για τις δοκιμές του απογεύματος όπου οι συνθήκες θα είναι παραπλήσιες μ’ αυτές του αγώνα και η πίστα ταχύτερη.
Ο Φερνάντο Αλόνσο έφερε την αναβαθμισμένη Ferrari στην κορυφή των χρόνων σημειώνοντας επίδοση 1:24.430. Για να έχουμε μια τάξη μεγέθους ο Ράικονεν στις χειμερινές δοκιμές είχε κινηθεί στο 1:22 ενώ η περσινή pole ήταν στο 1:20.9.
Στη δεύτερη περίοδο δοκιμών οι περισσότεροι οδηγοί επικεντρώθηκαν στην προσπάθεια να στήσουν όσο καλύτερα γίνεται τα μονοθέσιά τους. Ο Τζένσον Μπάτον ακούστηκε να διαμαρτύρεται στους μηχανικούς της McLaren για έντονη υποστροφή προτού ξεκινήσει μαζί με το Χάμιλτον προσομοίωση αγώνα.
Αυτή ήταν η λογική που ακολούθησαν οι περισσότερες ομάδες κάνοντας προσομοιώσεις αγώνα με τον έναν οδηγό να επικεντρώνεται στη σκληρή και τον άλλο στη μαλακή γόμα.
Η διαφορά ανάμεσα στις δυο γόμες της Pirelli εκτιμάται στo 1.5sec. Είναι η πρώτη φορά φέτος που δεν υπάρχει διαθέσιμη η μεσαία γόμα και υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά ανάμεσα στις δυο διαθέσιμες γόμες.
Ταχύτερος στη 2η περίοδος ήταν ο Τζένσον Μπάτον με τη McLaren ενώ για τον αγώνα της Κυριακής τα μονοθέσια που έδειξαν ανταγωνιστικά ήταν αυτά των McLaren, Red Bull, Mercedes, Lotus.
Συνολικά οι χρόνοι ήταν:
Πρώτη περίοδος
Ομάδες πιλότοι και μηχανικοί εκμεταλλεύτηκαν τον εξαίρετο καιρό για να συμπληρώσουν ικανό αριθμό γύρων στα αναβαθμισμένα τους μονοθέσια.
Οι περισσότερες ομάδες παρουσιάζουν στη Βαρκελώνη σημαντικές αναβαθμίσεις. Στη Ferrari έχουν νέα εμπρός αεροτομή και νέα θέση εξατμίσεων, στη McLaren έχουν ανυψωμένο ρύγχος, στη Mercedes νέα πίσω αεροτομή και στη Red Bull αναβαθμίσεις στο σχήμα.
Στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών οι οδηγοί επικεντρώθηκαν στις δοκιμές με τη σκληρή γόμα της Pirelli, θέλοντας να κάνουν οικονομία στα σετ μαλακή γόμας για τις δοκιμές του απογεύματος όπου οι συνθήκες θα είναι παραπλήσιες μ’ αυτές του αγώνα και η πίστα ταχύτερη.
Ο Φερνάντο Αλόνσο έφερε την αναβαθμισμένη Ferrari στην κορυφή των χρόνων σημειώνοντας επίδοση 1:24.430. Για να έχουμε μια τάξη μεγέθους ο Ράικονεν στις χειμερινές δοκιμές είχε κινηθεί στο 1:22 ενώ η περσινή pole ήταν στο 1:20.9.
Στη δεύτερη περίοδο δοκιμών οι περισσότεροι οδηγοί επικεντρώθηκαν στην προσπάθεια να στήσουν όσο καλύτερα γίνεται τα μονοθέσιά τους. Ο Τζένσον Μπάτον ακούστηκε να διαμαρτύρεται στους μηχανικούς της McLaren για έντονη υποστροφή προτού ξεκινήσει μαζί με το Χάμιλτον προσομοίωση αγώνα.
Αυτή ήταν η λογική που ακολούθησαν οι περισσότερες ομάδες κάνοντας προσομοιώσεις αγώνα με τον έναν οδηγό να επικεντρώνεται στη σκληρή και τον άλλο στη μαλακή γόμα.
Η διαφορά ανάμεσα στις δυο γόμες της Pirelli εκτιμάται στo 1.5sec. Είναι η πρώτη φορά φέτος που δεν υπάρχει διαθέσιμη η μεσαία γόμα και υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά ανάμεσα στις δυο διαθέσιμες γόμες.
Ταχύτερος στη 2η περίοδος ήταν ο Τζένσον Μπάτον με τη McLaren ενώ για τον αγώνα της Κυριακής τα μονοθέσια που έδειξαν ανταγωνιστικά ήταν αυτά των McLaren, Red Bull, Mercedes, Lotus.
Συνολικά οι χρόνοι ήταν:
Πρώτη περίοδος
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
1. Fernando Alonso Ferrari 1m24.430 20
2. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m24.808s + 0.378 18
3. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m24.912s + 0.482 28
4. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m24.996s + 0.566 24
5. Valtteri Bottas Williams-Renault 1m25.120s + 0.690 24
6. Michael Schumacher Mercedes 1m25.187s + 0.757 15
7. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m25.217s + 0.787 16
8. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m25.252s + 0.822 20
9. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m25.285s + 0.855 29
10. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m25.339s + 0.909 24
11. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m25.367s + 0.937 22
12. Felipe Massa Ferrari 1m25.433s + 1.003 21
13. Mark Webber Red Bull-Renault 1m25.539s + 1.109 23
14. Nico Rosberg Mercedes 1m25.607s + 1.177 20
15. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m25.918s + 1.488 19
16. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m26.226s + 1.796 24
17. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m26.297s + 1.867 18
18. Jules Bianchi Force India-Mercedes 1m26.630s + 2.200 21
19. Vitaly Petrov Caterham-Renault 1m27.475s + 3.045 20
20. Timo Glock Marussia-Cosworth 1m28.267s + 3.837 21
21. Alexander Rossi Caterham-Renault 1m28.448s + 4.018 25
22. Charles Pic Marussia-Cosworth 1m28.633s + 4.203 22
23. Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1m29.107s + 4.677 19
24. Dani Clos HRT-Cosworth 1m31.618s + 7.188 19
Δεύτερη περίοδος
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
1. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m23.399 38
2. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m23.563s + 0.164 38
3. Nico Rosberg Mercedes 1m23.771s + 0.372 41
4. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m23.909s + 0.510 32
5. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m23.918s + 0.519 32
6. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m23.964s + 0.565 37
7. Mark Webber Red Bull-Renault 1m24.065s + 0.666 34
8. Michael Schumacher Mercedes 1m24.080s + 0.681 36
9. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m24.214s + 0.815 41
10. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m24.365s + 0.966 22
11. Felipe Massa Ferrari 1m24.418s + 1.019 35
12. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m24.422s + 1.023 32
13. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m24.468s + 1.069 40
14. Fernando Alonso Ferrari 1m24.600s + 1.201 33
15. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m24.688s + 1.289 30
16. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m24.733s + 1.334 34
17. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m24.769s + 1.370 37
18. Bruno Senna Williams-Renault 1m25.047s + 1.648 42
19. Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1m26.296s + 2.897 36
20. Vitaly Petrov Caterham-Renault 1m26.740s + 3.341 35
21. Timo Glock Marussia-Cosworth 1m27.314s + 3.915 27
22. Charles Pic Marussia-Cosworth 1m27.664s + 4.265 30
23. Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1m28.235s + 4.836 26
24. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth no time 2
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου