Κυριακή 4 Μαΐου 2014

ΑΜΑΛΙΑ ΚΟΥΣΚΟΥΡΑ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

αμαλια

καρυπιδης

Κατάγομαι από το Βογατσικό Καστοριάς και κατοικώ στην πόλη της Καστοριάς. Είμαι απόφοιτη του τμήματος πολιτικών επιστημών της σχολής Νομικών , οικονομικών και πολιτικών επιστημών του Α.Π.Θ., με μεταπτυχιακό τίτλο στην κατεύθυνση της πολίτικης ανάλυσης.

Κοινοποιώντας σας την υποψηφιότητα μου στην εκλογική διαδικασία ως περιφεριακη σύμβουλος και σε μια εποχή που επιβάλλεται περισσότερο από ποτέ η επιλογή εκείνων οι οποίοι θα δημιουργήσουν, εκείνων οι οποίοι θα προσφέρουν με αγάπη , αφοσίωση και ελπίδα, σας γνωστοποιώ την θέληση μου να συμβάλλω με όλες μου τις δυνάμεις σε μια αγωνιστική πρωτοβουλία για μια ισχυρά δομημένη περιφέρεια.

Όντας πολιτικοποιημένη αλλά όχι κομματικοποιημένη, με γνώσεις και διάθεση προσφοράς και με συναίσθηση της ευθύνης , παρουσιάζομαι, καταθέτοντας σας την επιθυμία μου για ενεργή συμμετοχή και προσφορά, διεκδικώντας μια θέση συμπόρευσης με τους ενεργούς πολίτες της Δυτικής Μακεδονίας, σε μια προσπάθεια δημιουργίας και απεγκλωβισμού από τα στεγανά βαρίδια του παρελθόντος.

Με εκτίμηση

Αμαλία Κούσκουρα

Υποψήφια Περιφερική Σύμβουλος Π.Ε Καστοριάς

Δεν υπάρχουν σχόλια: