Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2017

Παγίδα για να πιάσετε ζωντανό το κουνάβι που τρώει τις κότες




Σήμερα θα σας δείξω μια απίστευτη παγίδα για να πιάσετε ζωντανό το κουνάβι στο κοτέτσι. Το αιμοβόρο αυτό ζώο, αν γλυκαθεί έστω και μια φορά και δοκιμάσει κρέας δεν πρόκειται να ξεχάσει το μέρος αυτό ούτε σε ένα χρόνο. Με απλά λόγια θα επισκέπτεται το κοτέτσι κάθε βράδυ. Προσωπικά έκανα ένα απίστευτο στο δικό μου κοτέτσι όπου είχα την κακή τύχη να με επισκεφτεί κουνάβι.

Πριν αρκετά χρόνια είχα φτιάξει ένα μικρό κοτετσάκι δίπλα στο σπίτι, με 10 στρουμπουλές πουλακίδες και ένα κόκορα. Τα είχα μεγαλώσει με πολύ αγάπη και στοργή, και τα τάιζα 100% βιολογικά. Πχ όταν ήταν μικρά κοτοπουλάκια τους έδινα φύραμα με λαδάκι και αυγό για να αποφύγω τα ανθυγειηνα φυράματα που κυκλοφορούσαν. Ο καιρός πέρασε και οι κοτούλες μου μεγάλωσαν. Έφτασαν οι μέρες για να γεννήσουν τα πρώτα τους αυγά, και εγώ ήμουν πολύ χαρούμενος που θα έβλεπα επιτέλους τους κόπους μου να αποδίδουν καρπούς. Θα έπαιρνα τα πρώτα μου βιολογικά αυγά! Είχα φυτέψει μάλιστα και κριθάρι για να τρώνε και φρέσκα χόρτα καθημερινά


Δεν υπάρχουν σχόλια: