Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2008

Του Νοέμβρη τα καμώματα

Άλλος ένας μήνας πέρασε και μαζί του περάσαμε και εμείς κάποιες συγκλονιστικές στιγμές του τρέχοντος έτους. Τι εννοώ με αυτό θα σας τα εξηγήσω κατά την διάρκεια του εν λόγω κειμένου γιατί είναι η αναφορά του Νοεμβρίου.
Ο μήνας ξεκίνησε ήρεμα μπορώ να πω και όλα κυλούσανε ειρηνικά, ώσπου έφτασε η αποφράδα ημέρα που μου επιφύλασσε μια πολύ μεγάλη έκπληξη…….. ένα ατύχημα που είχα και για το συγκεκριμένο σκηνικό ακουστήκανε διάφορα σενάρια που το κάθε ένα είχε τα δικά του λεκτικά και φραστικά καρυκεύματα . Τα πράγματα έχουνε ως εξής….. στην προσπάθεια μου να καθαρίσω τον χώρο στο αμπέλι του πατέρα μου γλίστρησε το πριόνι από τα χέρια με αποτέλεσμα να μου τραυματίσει το ένα δάχτυλο του αριστερού μου ποδιού……… δόξα τω θεώ όλα επήγανε κατ΄ ευχή και ανάρρωσα σε ένα σχετικά πολύ γρήγορο χρονικό διάστημα γιατί με την αντιβίωση που μου χορηγήθηκε υπήρχε περίπτωση να μην μπορώ να βρεθώ στο μεγάλο φαγοπότι που ετοιμάσαμε για τα καζάνια μας…. Πως…. Ειν΄ κ αυτό!!!!!! Όλα καλά λοιπόν με το πόδι μου και σας ευχαριστώ όλους που με τα τηλεφωνήματα και τα e mail σας ζητούσατε να μάθετε τι ακριβώς γίνεται με την υγεία μου ….. φυσικά εδώ θα πρέπει να ευχαριστήσω και όλη την ομάδα του apolnarama που από την πρώτη στιγμή σταθήκανε δίπλα μου και μου δώσανε ότι βοήθεια χρειαζόμουνα!!!
Ο υπόλοιπος μήνας γυρνούσε γύρω από τα καζάνια μας ,τραβήξαμε το κρασί το οποίο πέρασε από δέκα διαφορετικές επιτροπές αξιολόγησης, σύμφωνα με την πλειοψηφία των δοκιμαστών κάναμε καλό κρασί αλλά αδύνατο με πολύ ωραίο χρώμα, κάτι δηλαδή σαν τις δημοσκοπήσεις που λένε πως το ένα κόμμα είναι ικανό για να βγει να κυβερνήσει αλλά ο αρχηγός της άλλης παράταξης είναι κατάλληλος για πρωθυπουργός!!!!!! Τραβήξαμε το κρασί δυο φορές από βαρέλι σε βαρέλι και το αποθηκεύσαμε σε κελάρι όπου δεν το επηρεάζει το φως …….……… Κάθε βράδυ στα meting που είχαμε με όλη την κοινοπραξία υπολογίσαμε τα πάντα μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια για το τραπέζι των καζανιών.
Η ημέρα έφτασε τα καζάνια μας έγιναν περάσαμε πάρα πολύ ωραία και εμείς αλλά και όλοι οι παρευρισκόμενοι-καλεσμένοι και φυσικά άξιο αναφοράς είναι το αποτέλεσμα όλων των προσπαθειών και των κόπων μας από τον Σεπτέμβρη μέχρι σήμερα………κυρίες και κύριοι η παραγωγή σε τσίπουρο άγγιξε τον αριθμό των 70 lit αγνού παραδοσιακού μεταβρασμένου τσίπουρου!!!!!!!!!!


ευλογείτε

Δεν υπάρχουν σχόλια: