Sample text


''πέτρα που γκιλνάει μούσκουρου δεν πιάν ........''

Τρίτη, 23 Σεπτεμβρίου 2014

Εφθασε το αυτοκίνητο του μέλλοντος -Το κατασκεύασαν μαθητές Λυκείου στην Κρήτη [εικόνες]

Εφθασε το αυτοκίνητο του μέλλοντος -Το κατασκεύασαν μαθητές Λυκείου στην Κρήτη [εικόνες]

 

 

Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα φορτίζεται από υδρόψυκτη μονάδα κυψέλης καυσίμου υδρογόνου κατασκεύασαν μαθητές από την Κρήτη δίνοντάς μας μια εικόνα του πως θα είναι το όχημα του μέλλοντος.

Οι μαθητές του 6ου Επαγγελματικού Λυκείου Ηρακλείου ολοκλήρωσαν το πρότζεκτ τους την περυσινή χρονιά και το παρουσίασαν στο πλαίσιο της Εκθεσης ExpoCreta, που πραγματοποιήθηκε από τις 12 έως τις 17 Σεπτεμβρίου 2014, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Κρήτης, στις Γούρνες Ηρακλείου.

Για το συγκεκριμένο εγχείρημα εργάστηκαν οι μαθητές όλων των τομέων του σχολείου μαζί με τους καθηγητές τους.

Το συγκεκριμένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν καταναλώνει καύσιμα που είναι ρυπογόνα προς το περιβάλλον, ενώ είναι αθόρυβο κατά τη λειτουργία του. Στη θέση του ρεζερβουάρ των συμβατικών αυτοκινήτων υπάρχει υποδοχή για την ηλεκτρική φόρτιση του, ενώ το καινοτόμο στοιχείο εντοπίζεται στη μονάδα κυψέλης υδρογόνου που κατασκευάστηκε και από την οποία φορτίζεται το ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Η μονάδα αυτή αποτελεί ένα πλήρες σύστημα ηλεκτρονικού και ηλεκτρο-μηχανολογικού ελέγχου, με όλα τα συστήματα ασφαλείας, καθώς επίσης και ένα ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης, με το οποίο μπορούν να επικοινωνούν τοπικές και απομακρυσμένες κινητές συσκευές, μεταφέροντας δεδομένα και λειτουργικά στοιχεία μέσω internet.

Το καύσιμο που χρησιμοποιείται είναι το υδρογόνο που αποθηκεύεται σε δύο φιάλες υδριδίων μετάλλων.

Αναλυτικά οι προδιαγραφές:

  • Ισχύς ηλεκτροκινητήρα 35 – 55 kWatt,
  • Ροπή 130 Nm
  • Μέγιστη περιστροφή 12.000 RPM.
  • Κατανάλωση 15 kWh / 100 km
  • Μέγιστη ταχύτητα 125 km/h
  • Επιτάχυνση 0 – 60 km/h σε 5 secs, 0 -100 km/h σε 12 secs
  • Αυτονομία 450 km
  • Ισχύς Inverter 5 kW/ 230 V A.C.
  • Ισχύς κυψέλης καυσίμου H2 5 kW / 72 V D.C.
  • Δύο φιάλες υδριδίων μετάλλων για την αποθήκευση του υδρογόνου, χωρητικότητας 2x3 m3.

Φωτογραφίες: Flashnews.gr

Πηγή: http://www.iefimerida.gr/node/171271#ixzz3E7hWR4QN

Δεν υπάρχουν σχόλια: