Sample text


''πέτρα που γκιλνάει μούσκουρου δεν πιάν ........''

Σάββατο, 17 Φεβρουαρίου 2018

ΡΑΔΙΟΠΕΙΡΑΤΗ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!

Με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας Ραδιοφώνου

fm

Η ραδιοπειρατεία δεν είναι ένα νέο φαινόμενο στην Ελλάδα το 1982. Στη δεκαετία του 1960, παράλληλα με την κρατική ραδιοφωνία, άρχισε να αναπτύσσεται η λεγόμενη “ραδιοπειρατεία”, δηλαδή η παράνομη εκπομπή ραδιοφωνικού σήματος και προγράμματος, από τους “ραδιοερασιτέχνες” ή “ραδιοπειρατές” ή “ραδιόφιλους”. Οι ραδιοπειρατές εξέπεμπαν στα μεσαία κύματα σε πολλές περιοχές της Ελλάδας αποκτώντας φανατικούς ακροατές. Ένας από τους πιο θρυλικούς ραδιοπειρατές της εποχής είναι ο Geronimo Groovy, που οι εκπομπές του ακούγονταν πολλές φορές από την Αίγυπτο μέχρι την Ιταλία και που έπαιρνε κάθε χρόνο χιλιάδες γράμματα αλληλογραφίας φανατικών οπαδών σε διάφορες γλώσσες.
Ο αριθμός των ερασιτεχνικών ραδιοφωνικών σταθμών πολλαπλασιάστηκε τη δεκαετία του 1970 με τους απόφοιτους των ραδιοτεχνικών και ραδιοηλεκτρολογικών σχολών που πειραματίζονταν με αυτοσχέδιες ηλεκτρονικές κατασκευές και ιδιοκατασκευασμένους ραδιοφωνικούς πομπούς. Οι περισσότεροι μουσικοί ραδιοπειρατές ήταν μαθητές και μετέδιδαν πρόγραμμα με ξένα ροκ και ελληνικά τραγούδια, ενώ είχαν το δικό τους κοινό και έκαναν τηλεφωνικές αφιερώσεις.
Ο κάθε πειρατικός σταθμός έβγαινε στον αέρα από τα δωμάτια των ραδιοπειρατών ή το σαλόνι του σπιτιού τους, ενώ γίνονταν και συνεργασίες ραδιόφιλων που νοικιάζανε διαμερίσματα και εγκαθιστούσαν τον ραδιοφωνικό τους σταθμό. Το κυνηγητό από τις αστυνομικές και τις δικαστικές αρχές ήταν έντονο και πολλές φορές γίνονταν κατασχέσεις μηχανημάτων και οι ραδιοπειρατές βρισκόταν κατηγορούμενοι στα δικαστήρια και πλήρωναν μεγάλα χρηματικά ποσά για την ποινή που τους επιβαλλόταν.
Η εξάπλωση είναι μεγάλη και περνάει στα FM. Οι περισσότεροι από τους μουσικούς ραδιοπειρατές προέρχονται από τα μαθητικά νεανικά δρώμενα και εκπέμπουν ξένα ροκ και λαϊκά ελληνικά τραγούδια, προσπαθώντας με επιμονή να φτιάξουν το δικό τους επικοινωνιακό χώρο με τις τηλεφωνικές αφιερώσεις ενάντια σε μια αρνητικά δικαστική και αυστηρά αστυνομευόμενη κοινωνία.
Η ραδιοπειρατεία αποτελεί ένα μέρος της νεανικής κουλτούρας της δεκαετίας του 1980.Αν και αρχικά οι ραδιοπειρατές ήταν οι «χομπίστες», με την έννοια της αγάπης για το ραδιόφωνο ως μέσο αλλά και της αγάπης για την τεχνογνωσία της κατασκευής του, στη συνέχεια λόγω του ότι η τεχνοτροπία μεταδόθηκε στη νεολαία ήταν πια πολύ πιο εύκολο σχεδόν για τον καθένα που ήθελε να ασχοληθεί να το πετύχει. Ο Ροκάς, Ο Καρεκλάς (αυτός που άκουγε ντίσκο/ θα αναφερθώ σε άλλο κείμενο για την προέλευση του καρεκλά, έχει τρομερό ενδιαφέρον) και ο Σκυλάς είχε την δυνατότητα με λίγα χρήματα και  λίγη γνώση που συνήθως του την μετέδιδε κάποιος του Πολυτεχνείου ή της Σιβιτανιδίου  να στήσει τον δικό του πομπό και να αξιοποιήσει την δισκοθήκη του και να εκπέμψει στα ερτζιανά. Συνήθως κάποιος διέθετε ένα μικρό δωματιάκι στο σπίτι του όπου εκεί έστηνε τον πομπό και τα μηχανήματα.
Αυτό το δωμάτιο γινόταν το κεντρικό σημείο συνάντησης της παρέας προκειμένου να εκπέμψουν, να ακούσουν μουσική, να χορέψουν, να κάνουν τις αφιερώσεις τους και να μιλήσουν ελεύθερα σε ένα μικρόφωνο γνωρίζοντας ότι κυρίως συνομήλικοι, γείτονες και άλλοι θα τους ακούσουν. Ο ροκάς, ο καρεκλάς και ο σκυλάς απευθυνόταν στο δικό του κοινό. Ο ραδιοπειρατής προωθούσε συγκροτήματα και καλλιτέχνες της αρεσκείας του χωρίς να εμπορεύεται φυσικά την μουσική και χωρίς το promotion των εταιριών.
Ήταν άριστος γνώστης της μουσικής της εποχής, είχε άμεσες επαφές με τους disc jockeys (D.Js) των νυχτερινών μαγαζιών ή ακόμα ήταν και ο ίδιος D.J. Με αυτόν τον τρόπο μπορούσε να διαφημίζει μέσα από τον σταθμό το μαγαζί και αντίστροφα. Συνεπώς ο ραδιοπειρατής ασκούσε μεγάλη επιρροή στους θαμώνες του μαγαζιού και ακροατές του σταθμού όσον αφορά την μουσική με την οποία είχε ανάμειξη και κατά προέκταση με όλο το μουσικό στυλ ,τους συμβολισμούς, το «έθος» και τις πολιτισμικές πρακτικές των ατόμων που έχουν υιοθετήσει το συγκεκριμένο στυλ.
Η Καστοριά έχει αρκετούς παλιούς ραδιοπειρατές, Δημήτρης Τόσκος, Παναγιώτης Βασάκος, Αντώνης Παραράς, Χρήστος Νατσούλης, Πέτρος Σμιξιώτης,Φάνης Ρότσικας και άλλους πολλούς που μπορούν να μας στείλουν email στο to_blog@yahoo.com για να συμπληρώσουμε τη λίστα αλλά και τις νοσταλγικές θύμησες… Η Κλεισούρα είχε μεγάλο…λόμπι επίσης. Εκτός του Πέτρου και του Γιώργου Σμιξιώτη (KRAMER, MELODY REX και άλλα χαρακτηριστικά, εξέπεμπαν οι Φάνης Γκαγκανιάρας (ΠΕΡΙΠΛΑΝΩΜΕΝΟΣ) Γιώργος Σαλαγιάννης (RADIO CAMELOT) Ανδρέας Ανδρέου(MONACO), Ζήσας Γκαγκανιάρας (από τους πρώτους – ας μου θυμίσει κάποιος το χαρακτηριστικό του) Βαγγέλης Γκόγκος, , Μηνάς Γκαλίτσας(Μαζί με Πέτρο – Γιώργο Σμιξιώτη και Γιάννη Μπίντση κ.α. με χαρακτηριστικά CASTOR PALACE, ORIGINAL SOUND και στις αρχές του 90 ΕΡΑΣ FM μια ιδέα συνένωσης όλων των ραδιοερασιτεχνών σε ένα σταθμό – Ερασιτεχνικό-Ραδιόφωνο-Συνεργασίας- ΕΡΑΣ ), Αχχιλέας Σμιξιώτης, Πέτρος Χριστοδούλου κ.α. Επίσης πρέπει να αναφερθεί ότι το…μικρόβιο του ραδιοερασιτεχνισμού το είχε μεταφέρει από  τη δεκαετία του 70 ο Πέτρος Αναστασίου από τη Θεσσαλονίκη. Συμπληρώνοπυμε τη λίστα:
Καστορια 1979-1980 -1981
Μικρος ερασιτεχνης(Μουσικος μαγος), Skyrider
Μανώλης Πούλιος =Μουσικος Μάγος,
Ανδρέας Ρουσούλης=Skyrider
Σκλάβος Χρήστος= Ανώνυμος
Και αργότερα:
Σαβαιδης Σάββας=Μαγνητικός καβαλάρης
Βασάκος Παναγιώτης= Express του μεσονυχτιου
giorgos-smixiotis
Γιώργος Σμιξιώτης – Εκπομπή από το εργαστήριο γουναρικής
giorgos-smixiotis-radiorasitexnis
Γιώργος Σμιξιώτης – Melody Rex 9.42 FM
radioerastitexnes
Από αριστερά Γιώργος Σαλαγιάννης, Κώστας Αρμένης, Πέτρος Σμιξιώτης, Μηνάς Γκαλίτσας και Φάνης Γκαγκανιάρας.
Οι Κλεισουριώτες βέβαια λόγω του γεωγραφικού ανάγλυφου της περιοχής δεν ήταν γνωστοί στην Καστοριά αφού η περιοχή εμβέλειας του εξαπλώνονταν προς την Εορδαία το Αμύνταιο και τη Δυτική Πέλλα.
Δείτε τους πειρατές-ραδιοερασιτέχνες της Εορδαίας (και της Κλεισούρας που παρ ότι διοικητικά ανήκει στην Καστοριά λόγω γεωγραφικού ανάγλυφου εξέπεμπαν προς το …«Αιγαίο Πέλαγος» της Εορδαίας):
*ΡΑΔΙΟ ΚΑΨΟΥΡΑ* *ΕΥΑ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΔΙΧΩΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ* *ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ* *ΑΛΗΤΟΒΙΟΣ ή LOVE STORY* *ΡΑΔΙΟ ΕΝΤΑΣΗ* *ΤΑΣΟΣ Ο ΓΝΩΣΤΟΣ*
*STUDIO-69* (Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΣΟΥ) *ΛΑΖΟΣ Ο ΜΟΝΑΧΟΓΙΟΣ*
*ΡΑΔΙΟ ΜΑΡΤΙΝΙ* *ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ*
*Κ.Ζ.Ρ* *Ο ΑΛΕΚΟΣ ΧΑΒΑΗ*
*ΡΑΔΙΟ ΗΧΟΔΡΟΜΙΟ* *ΧΡΗΣΤΟΣ Ο ΑΛΗΤΗΣ* *ΡΑΔΙΟ ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ* *ΓΙΩΡΓΟΣ Ο ΙΝΔΙΑΝΟΣ*
*ΡΑΔΙΟ ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ* *ΠΕΤΡΟΣ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ*
*ΡΑΔΙΟ BOLERO* *Ο ΦΩΤΗΣ Ο ΣΥΛΒΑΝΙΑ*
*ΡΑΔΙΟ PANASONIC* *Ο ΣΤΕΛΙΟΣ Ο ΣΝΟΥΠΗ* *ΜΑΚΗΣ Α.Τ.Ν* *ΠΑΡΑΞΕΝΟΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΗΣ*
*ΧΡΗΣΤΟΣ Ο ΖΗΜΙΑΡΗΣ* *ΦΩΤΗΣ Ο ΝΥΧΤΩΒΙΟΣ*
*Ο ΞΑΝΘΟΣ ΜΑΓΟΣ* *ΧΡΗΣΤΟΣ Ο ΡΩΜΑΙΟΣ*
*ΡΑΔΙΟ Α10 *ΚΩΣΤΑΣ Ο ΣΙΤΥ*
*Ο ΖΥΓΟΣ *ΑΚΗΣ Ο ΡΩΜΑΝΟΣ* *ΡΑΔΙΟ MARCONI* *ΤΑΣΟΣ Ο ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ*
*ΑΚΗΣ Α1* *ΝΟΥΛΗΣ Ο ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ*
*Ο ΚΟΥΡΣΑΡΟΣ* *Ρ.Σ ΠΑΥΛΟΣ* *ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ* *NUMBER ONE*
*Ο ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ* *ΓΙΑΝΝΗΣ Ο ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ*
*Ο 318* *ΛΑΚΗΣ Ο ΕΝΤΕΛΒΑΙΣ*
*ΤΟ ΑΓΝΩΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ* *ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ*
*Ο ΠΤΟΛΕΜΑΙΟΣ* *ΣΑΚΗΣ ΑΣΤΕΡΑΣ*
*ΡΑΔΙΟ – 4* *ΦΩΤΗΣ ΤΑ ΣΥΝΕΤΕΡΑΚΙΑ*
*ΚΑΝΑΛΙ – 7* *ΚΑΖΑΝΟΒΑΣ*
*ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΕΦΙΑΛΤΗΣ* *ΧΡΗΣΤΟΣ Ο ΑΛΗΤΗΣ*
*ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΜΑΓΟΣ* *ΓΙΑΝΝΗΣ Ο ΞΑΝΘΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ*
*Ο ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ -2* *ΝΑΚΗΣ SUPERSONIC*
*ΡΑΔΙΟ LIFE* *ΝΙΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ & ΝΙΚΟΣ Ο ΚΑΛΙΤΕΧΝΗΣ*
*ΡΑΔΙΟ ΜΕΞΙΚΑΝΟΣ (ΛΑΖΟΣ)* *ΜΠΑΜΠΗΣ Ο ΑΙΣΘΗΜΑΤΙΑΣ* *ΡΑΔΙΟ ΚΑΡΜΠΟΝΙΚΑ* *ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ο ΑΝΑΜΠΕΛ*
*ΡΑΔΙΟ SEVEN* *ΓΙΩΡΓΟΣ ΡΩΜΑΙΟΣ -2*
*ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΚΑΛΙΤΕΧΝΗΣ* *ΒΑΣΙΛΗΣ Ο ΚΑΠΤΕΝ*
*ΡΑΔΙΟ ΒΑΡΩΝΟΣ* *ΒΑΣΙΛΗΣ Ο ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ*
*ΡΑΔΙΟ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ* *ΛΑΚΗΣ Ο ΕΚΔΙΚΗΤΗΣ*
*FOREVER..* *ΤΑΚΗΣ Ο ΕΓΩΙΣΤΗΣ*
*ΡΑΔΙΟ CAMELOT* *ΑΛΕΚΟΣ Ο ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΣ(ΣΓΟΥΡΟΣ)* *ΡΑΔΙΟ JERONIMΟ* *ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ο ΙΝΔΙΑΝΟΣ*
*ΡΑΔΙΟ ΠΤΟΛΕΜΑΙΟΣ* *ΣΑΒΒΑΣ MELODY MAKER*
*ΡΑΔΙΟ CRAZY BOY* *ΝΙΚΟΣ Ο ΝΤΖΕΦΕΡΣΟΝ*
*ΡΑΔΙΟ BLACK MARK* *Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ*
*TWENTY* *ΣΤΕΦΑΝΟΣ Ο ΑΣΥΓΚΡΙΤΟΣ*
*ΡΑΔΙΟ SANTOKAN ή ΡΑΔΙΟ ΤΖΙΝΗ* *ΚΩΣΤΑΣ Ο ΜΟΝΑΧΙΚΟΣ*
*MELODY CLUB* *STUDIO ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ*
*ΡΑΔΙΟ SPACE* *ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΑΔΙΟ ΜΑΓΟΣ*
*ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΓΑΛΑΞΙΑΣ* *ΧΡΗΣΤΟΣ Ο ΑΧΤΥΠΗΤΟΣ*
*ΡΑΔΙΟ ΤΡΙΤΟ ΚΑΝΑΛΙ* *ΚΩΣΤΑΣ Ο ΜΟΝΟΜΑΧΟΣ*
*ΡΑΔΙΟ ΤΣΑΡΛI* *Ο ΤΡΟΜΕΡΟΣ*
*STUDIO – 38* *AMERIKANOS*
*LIDER FM* *ΖΕΠΕΛΙΝ*
*ΡΑΔΙΟ DIZΖY* *ΝΙΚΟΣ SUPERMAN*
*ΡΑΔΙΟ ΡΟΚΥ* *ΡΑΔΙΟ ΤΖΙΤΖΙΚΑΣ*ΝΙΚΟΣ*
*NEW WAVE* *ΡΑΔΙΟ SKYDRIVER*
*ΡΑΔΙΟ ΖΙΖΑΝΙΟ* *ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΓΑΛΑΞΙΑΣ*
*ΡΑΔΙΟ ΩΜΕΓΑ* *Ο ΑΕΤΟΣ ΤΟΥ ΒΟΡΑ (ΦΑΝΗΣ)*
*ΚΑΝΑΛΙ – 8* *ΓΙΩΡΓΟΣ Ο INTERNATIONAL(ΡΑΔΙΟ-1)* *ΡΑΔΙΟ ΒΕΤΕΡΑΝΟΣ* *ΠΑΝΟΣ Ο ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ* *ΑΚΡΟΑΜΑ 88* *ΘΩΜΑΣ Ο SKYDRIVER*
*ΠΑΡΕΑ FM ΛΑΖΑΡΟΣ* *ΜΠΑΜΠΗΣ Ο ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ*
*ΚΩΣΤΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΑΚΗΣ* *ΚΑΝΑΛΙ – 6*
*ΜΟΥΣΙΚΟ ΚΟΚΤΕΙΛ* * ΓΙΑΝΝΗΣ STUDIO N *
*STUDIO – 53* *Ο ΚΟΥΡΣΑΡΟΣ*
*ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ο ΒΑΛΕΝΤΙΝΟ* *ΠΑΡΗΣ ΤΟ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΑΓΟΡΙ* *ΡΑΔΙΟ ΖΗΤΑ* *CRAZY LOVER*
*ΡΑΔΙΟ 504*
*ΠΟΛΙΚΟΣ ΑΣΤΕΡΑΣ*
*ΠΑΝΤΕΛΗΣ Ο ΛΕΩΝ*
*ΡΑΔΙΟ EASY*
*ΡΑΔΙΟ ΚΡΑΜΕΡ*
*ΡΑΔΙΟ ΜΟΝΑΚΟ*
*ΡΑΔΙΟ ΚΑΙΖΕΡ*
*CASTOR PALACE*
*MELODY REX*
*ΠΕΡΙΠΛΑΝΟΜΕΝΟΣ*
!!!ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ!!! Η ΣΕΛΙΔΑ ΑΥΤΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ, ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟΥΣ ΟΜΟΡΦΑΙΝΑΝΕ ΤΑ ΕΡΤΖΙΑΝΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ…

Δείτε τι γράφουν οι Κωσταραζινοί πειρατές για τα δικά τους στο  apolnarama:
Θα χρειαστεί να γυρίσουμε αρκετά πίσω για να μπορέσουμε να μπούμε στο κλίμα του άρθρου που αρχίζει να ξετυλίγεται. Συγκεκριμένα θα πρέπει να γυρίσουμε πίσω στην δεκαετία του 80 εκεί όπου τα πράγματα ήταν τελείως διαφορετικά.
radio_days_1
Δεν υπήρχαν ιδιωτικά κανάλια, κινητά τηλέφωνα,ιντερνέτ και όλα αυτά που σήμερα σαν σκοπό έχουν την αποξένωση και την απομόνωση της κοινωνίας μας. Εκείνα τα χρόνια οι διαπροσωπικές σχέσεις κυριαρχούσαν στις κοινωνίες μας, πολύ ποιο κοντά ο ένας στον άλλο και η επικοινωνία κορυφαία. Η γούνα πήγαινε πολύ καλά και το κάθε χωριό είχε αρκετά εργαστήρια γουναρικής μέσα στα οποία εργαζόντουσαν αρκετά άτομα και είχαν την ανάγκη εκτός  από τον μεταξύ τους διάλογο να ακούν και μουσική μέσα από το ραδιόφωνο.
Scott
Εκείνη την εποχή λοιπόν μεσουρανούσαν στην Καστοριά, αλλά και γενικότερα σε όλη την χώρα, οι πειρατικοί ραδιοφωνικοί σταθμοί! Να φανταστείτε πως μόνο στο Κωσταραζι αριθμούσαμε 13 πειρατικούς!!!!!!!!!! Οι αφιερώσεις πέρνανε και δίνανε » δυο γκριζοπράσινα ματάκια χαρίζουν  με extra love σε μια πονεμένη καρδούλα ». Οι εκπομπές ατελείωτες και φυσικά υπήρχαν και τα τυχερά μας που ήταν οι γνωριμίες που κάναμε με τις κοπέλες που άκουγαν τον πειρατικό !!» κούλα μεγάλο καλόπαιδο ο Κυριάκος ».
IMGP0004_thumb
Το  studio DOREMI άρχισε να εκπέμπει στα μέσα του 1984 και ιδρυτές ήμασταν τρεις καλοί φίλοι [ εγώ ,ο Δημήτρης και ο παντελής]. Το πρόγραμμα ποικίλο και οι αφιερώσεις αναπόσπαστο κομμάτι. Για την μέτρηση της ακροαματικότητας είχαμε τον αριθμό των τηλεφωνημάτων που επιτυχαίναμε σε κάθε εκπομπή, δεν κάνω λόγο για το τι συνέβαινε όταν είχαμε μεγάλο αριθμό.
504_thumb
Φυσικά όταν είχαμε τηλεφωνήματα εκτός νομού γινόταν το έλα να δεις.Μέχρι να μπούμε στο νόημα και να μάθουμε πως ακριβώς λειτουργούν τα μηχανήματα δεχθήκαμε την βοήθεια των παλαιοτέρων πειρατών που πρόθυμα μας δείξανε τα μυστικά και μας μύησαν  στον υπέροχο κόσμο των εκπομπών [ Γιάννης ΡΟΖ, Νίκος GENERAL]. Στην αρχή γιατί μετά ο Δημήτρης έμαθε να λύνει και να δένει ένα  ΕL 504 με κλειστά τα μάτια. Μάλιστα ήμασταν και πρωτοποριακοί για την εποχή μιας και το 1987 κάναμε κοινοπραξία με το studio captain και βγάλαμε στον αέρα το ΡΑΔΙΟ ΚΩΣΤΑΡΑΖΙ, για μπορέσουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί στα ερτζιανά και να δυναμώσουμε απέναντι σε μεγαθήρια πειρατικούς, να έχουμε ποικιλία τραγουδιών και φυσικά αύξηση ισχύος!
IMGP0002_thumb
Εκεί είχαμε το νέο απόκτημα μας ,που για την εποχή ήταν το κορυφαίο,6146 – el 84 που ακόμα και σήμερα σώζεται και εκτίθεται στο apolnarama .
Transmissor FM  - EL504_thumb
Από εκείνη την εποχή όμως έως και σήμερα έχουν αλλάξει πολλά, μερικοί από τους  πειρατές άνοιξαν ιδιωτικά ραδιόφωνα κάνοντας το χόμπι τους επάγγελμα, μερικοί άλλοι ασχολήθηκαν με τα vhf και τα βραχέα,μερικοί κάναμε blogs και κάποιοι άλλοι δεν έχουν καμιά πλέον επαφή με το θέμα! Οι  εικόνες εκείνης της εποχής ζουν ολοζώντανες στο μυαλό μας!!
RadioMarconi

Δεν υπάρχουν σχόλια: