Sample text


''πέτρα που γκιλνάει μούσκουρου δεν πιάν ........''

Παρασκευή, 30 Νοεμβρίου 2012

Πρώην πρόεδρος Εγνατίας Οδού Α.Ε.: «Θα ''καταστραφεί'' η Εγνατία Οδός αν αυξήσουν κι άλλο τα διόδια»!


Τον κίνδυνο η Εγνατία Οδός να γίνει απρόσιτη στους πολίτες και, ουσιαστικά, να απαξιωθεί ως οδικός άξονας, αν προχωρήσουν τα σχέδια για τεράστιες αυξήσεις στα διόδια, επεσήμανε σε δηλώσεις του στην ΕΤ-3 ο απερχόμενος Πρόεδρος της Εγνατίας Οδού ΑΕ Γιάννης Τσακλίδης.

Σχολιάζοντας τα δημοσιεύματα που κάνουν λόγο για αύξηση του αριθμού των διοδίων και του κόστους, ο Γιάννης Τσακλίδης ανέφερε ότι αν συμβεί κάτι η «Εγνατία Οδός Α.Ε. θα καταστραφεί» Όπως αναφέρει, σημασία δεν έχει πόσοι είναι οι σταθμοί διοδίων αλλά το κόστος τους. «Θα ήταν πιο δίκαιο να υπάρχουν πολλοί σταθμοί με μικρό αντίτιμο σχολίασε. Όπως αναφέρει το κόστος σήμερα ανά χιλιόμετρο δρόμου στην Εγνατία είναι 2 λεπτά/χιλιόμετρο ενώ στους οδικούς άξονες της Νότιας Ελλάδας, όπως και στην ΠΑΘΕ, είναι πάνω από 6 λεπτά, κάτι που φοβάται ότι θα ισχύει σύντομα στην Εγνατία !

Η Τράπεζα Πειραιώς εισπράττει σήμερα όλα τα διόδια της Εγνατίας !

Αυτή τη στιγμή, αναφέρει, όλες οι εισπράξεις πηγαίνουν στην Τράπεζα Πειραιώς γιατί υποθηκεύσει τα διόδια όταν έδωσε ένα δάνεια για να καλυφθεί η κρατική συμμετοχή και να ολοκληρωθούν τα τελευταία χιλιόμετρα του δρόμου ! Για το λόγο αυτό η κυβέρνηση μέσω του ΤΑΙΠΕΔ, όπου έχει περάσει ο δρόμος, επιχειρούν να αυξήσουν το κόστος για να συμφέρει τον ιδιώτη που θα πάρει την εκμετάλλευση του δρόμους

Όμως, αυτό που αναζητεί κάποιος νοήμων είναι πιο όφελος θα μπορούσε να έχει το κράτος από μια παραχώρηση όταν δεν θα εισρεύσουν σημαντικά χρήματα στα ταμεία του και ενώ οι πολίτες θα έχουν υποστεί τόσο σημαντική αφαίμαξη για ένα τόσο σημαντικό δρόμο. Εγρήγορση από τους φορείς των περιοχών, επισημαίνει ότι απαιτείται ο Γ. Τσακλίδης και προσθέτει ότι ήδη δρομολογήθηκε οι εκπτωτικές κάρτες για συχνούς και τοπικούς χρήστες.

Από την πλευρά της η Περιφέρεια AΜΘ, όπως προκύπτει από το σχετικό ρεπορτάζ έχει ήδη κινητοποιηθεί για το πρόβλημα που είναι πιθανόν να δημιουργηθεί και έχει ήδη ζητήσει και κάποιοα ραντεβού με πολιτικούς παράγοντες του Υπουργείυο Υποδομών. Αντίστοιχη κινητικότητα έχει παρατηρηθεί και στην Περιφέρεια Ηπείρου

Πηγή: xanthipress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: