Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

Υγιεινός περίπατος στο πάρκο GP Αυστραλίας, νικητής ο Φέτελ!

 

Σα να μην πέρασε μια μέρα από την λήξη του πρωταθλήματος στο Άμπου Ντάμπι έως σήμερα. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπάστιαν Φέτελ διατήρησε την πρωτοπορία στην εκκίνηση, έστριψε πρώτος και παρέμεινε εκεί χωρίς να απειληθεί σε κανένα σημείο του αγώνα.
Μετά τους πανηγυρισμούς και τις σαμπάνιες ο παγκόσμιος πρωταθλητής δήλωσε: «Προσπαθώ να τονίσω στην ομάδα ότι πρέπει να παραμείνουμε προσγειωμένοι. Πήραμε σημαντικούς βαθμούς και είχαμε ένα διασκεδαστικό αγώνα. Είναι μακριά σεζόν και πολλά μπορεί να συμβούν. Οι McLaren αλλά και οι Ferrari είναι δυνατές, οι Mercedes δεν ξεκίνησαν καλά, θα επανέλθουν όμως δριμύτερες. Ο ανταγωνισμός θα είναι πολύ έντονος και είναι πολύ σημαντικό να τερματίζεις, πρώτη φορά τερμάτισα σε αγώνα στην Αυστραλία».
Μιλώντας για τις αλλαγές ο πρωταθλητής εκθείασε την απόδοση της Pirelli ενώ ήταν θετικός και για τη λειτουργία της πίσω αεροτομής.

Από την πλευρά του ο αγ. διευθυντής της Red Bull Κρίστιαν Χόρνερ αποκάλυψε μετά τη λήξη του αγώνα ότι η ομάδα είχε αφαιρέσει το KERS από τα μονοθέσια της μετά την Παρασκευή: «Δε θέλαμε να το αποκαλύψουμε νωρίτερα αλλά το αφαιρέσαμε για λόγους αξιοπιστίας. Είναι πολύπλοκο σύστημα και ο Νιούι δεν δέχτηκε να συμβιβαστεί όσον αφορά στο σχήμα του μονοθεσίου ώστε να γίνει πιο εύκολη η τοποθέτησή του. Οπότε αυτό έχει περιπλέξει ακόμη περισσότερο τα πράγματα για μας» κατέληξε ο Βρετανός.
Ο Λιούις Χάμιλτον φάνηκε απειλητικός στο πρώτο μέρος του αγώνα αλλά μετά έχασε έδαφος λόγω και ενός χτυπήματος στο εμπρός μέρος του πατώματος της MΡ4/26: «Πριν δυο βδομάδες δεν πίστευα ότι θα βρισκόμασταν στην πρώτη πεντάδα, τελικά τερμάτισα 2ος και το μονοθέσιο αποδείχτηκε αξιόπιστο. Στην αρχή του αγώνα είχα τη δυνατότητα να πλησιάσω το Σεμπάστιαν. Μετά έπαιξαν ρόλο και οι επιλογές στρατηγικής».
Η έκπληξη της ημέρας ήρθε από Ρώσο Βιτάλι Πετρόφ της Renault που εκκινούσε 6ος αλλά κέρδισε δυο θέσεις στην εκκίνηση και άλλη μια λόγω στρατηγικής ανεβαίνοντας τελικά για πρώτη φορά στην καριέρα του στο βάθρο: «Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ ανάμεσα στους τρεις πρώτους. Εκκίνησα καλά και προσπάθησα να περάσω το Φερνάντο και μετά είδα μπροστά του τον Μπάτον οπότε αποφάσισα να καθυστερήσω το φρενάρισμα και κατάφερα να στρίψω μπροστά τους».
Πιο πίσω οι Αλόνσο και Γουέμπερ έδωσαν μάχη μέχρι εσχάτων για την 4η θέση με τον Ισπανό να κρατάει  πίσω του την Red Bull του Αυστραλού. Όπως αποκαλύφθηκε εκ των υστέρων η RB7 έφθειρε υπέρμετρα τα ελαστικά στη δική του περίπτωση.
Στα αξιοσημείωτα του αγώνα η μονομαχία του Μπάτον με το Μάσα. Ο Βρετανός δεν μπορούσε να περάσει το Βραζιλιάνο και πάνω στην προσπάθεια βγήκε εκτός πίστας με αποτέλεσμα μετά να δεχτεί ποινή διέλευσης.
Ένα ακόμη θέμα ήταν η σύγκρουση του Μπαρικέλο με το Ρόσμπεργκ: «Δεν είχα σκοπό να προσπαθήσω να περάσω σ’ αυτό σημείο υπερασπιζόμουν τη θέση μου από τον Κομπαγιάσι. Με ξεγέλασε η πρόσφυση των ελαστικών φρέναρε και ο Νίκο νωρίτερα και δεν μπόρεσα να σταματήσω» δικαιολογήθηκε ο Βραζιλιάνος για την μεταξύ των σύγκρουση που του απέφερε ποινή διέλευσης.
Τέλος εύσημα για την πρώτη του εμφάνιση αξίζουν και στο Σέρτζιο Πέρεζ τον 21χρονο Μεξικάνο που έφερε τη Sauber στην 7η θέση πραγματοποιώντας μόνο ένα πιτ στοπ: « Είναι ένα ονειρεμένο ξεκίνημα για μένα να βρεθώ στους βαθμούς. Δεν είχαμε σχεδιάσει ένα πιτ στοπ περιμέναμε να χρειαστούν δυο ή τρία αλλά τελικά πήγα αρκετά μακριά με τα σκληρά ελαστικά και παρότι έχασα κάποιες θέσεις αυτό με βοήθησε να μην αλλάξω νωρίς».

protothema

Δεν υπάρχουν σχόλια: