Αν το μυαλό σας πάει στο πάλαι ποτέ Coupe της Hyundai, καλύτερα να αλλάξετε άποψη. Το παλιό Coupe είχε πολύ όμορφη εμφάνιση και… τίποτα άλλο! Το Veloster όμως δεν είναι απλώς όμορφο και διαφορετικό, αλλά και γρήγορο, ευρύχωρο, οικονομικό και ευχάριστο στην οδήγηση, αν πιστέψουμε αυτά που λένε οι Κορεάτες.
Οι άνθρωποι της Hyundai, οι οποίοι πλέον αφουγκράζονται πολύ καλά τις ανάγκες της ευρωπαϊκής και της αμερικάνικης αγοράς, είδαν την τάση που υπάρχει προς τα όμορφα και γρήγορα μικρά coupe και είπαν να απλώσουν κι αυτοί το χέρι τους με στόχο να πάρουν ένα μεγάλο κομμάτι της ζεστής φρέσκιας πίττας. Το Veloster πάντως δεν θα έχει εύκολο έργο, καθώς απέναντί του θα βρει καταξιωμένα πλέον μοντέλα όπως τα Honda CR-Z, Renault Megane Coupe, Opel Astra GTS, Peugeot RCZ και VW Scirocco.
Σχεδιαστικά, το κορεατικό μοντέλο δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τους βασικούς του ανταγωνιστές. Η σχεδίασή του έχει επιρροές από τον κόσμο των μοτοσικλετών και το coupe σχήμα του διαθέτει μια ιδιαιτερότητα: στη δεξιά πλευρά, πίσω από την πόρτα του συνοδηγού, υπάρχει άλλη μια μικρότερη πόρτα που διευκολύνει την πρόσβαση στο πίσω κάθισμα. Η χειρολαβή αυτής της πόρτας μάλιστα είναι τοποθετημένη στην πίσω κολόνα, ώστε να διατηρείται η δυναμική coupe αισθητική.
Μερικά ακόμη στοιχεία που κάνουν το Veloster να ξεχωρίζει είναι οι μαύρες μπροστινές κολόνες, τα εμπρός φώτα με LED, η τοποθετημένη στο κέντρο διπλή απόληξη της εξάτμισης, οι ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών (με ελαστικά διάστασης 215/45) κ.ά.
Ιδιαίτερα ευχάριστο και πρωτότυπο είναι και το εσωτερικό του, στο οποίο μεταξύ άλλων υπάρχει εντυπωσιακός μπλε φωτισμός, χρωμιωμένες επιφάνειες και οθόνη αφής επτά ιντσών. Σύμφωνα με τους Κορεάτες, η καμπίνα των επιβατών είναι η πιο ευρύχωρη στην κατηγορία του.
Ανήσυχο πνεύμα
Ο κινητήρας του Veloster είναι ο γνωστός μας από το ix35, τετρακύλινδρος 1,6 lt. απόδοσης 138 PS με μέγιστη ροπή 17,0 kgm. Αν και οι επιδόσεις δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί (μόνο η μικτή κατανάλωση, που αναμένεται να είναι κάτω από τα 6,0 lt/100 km!), η επιτάχυνση 0-100 km/h θα γίνεται σε περίπου 10 sec. Ο κινητήρας του Veloster συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων ή με ένα νέο ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη (!), επίσης έξι σχέσεων.
Για όσους επιθυμούν ακόμη καλύτερες επιδόσεις, οι Κορεάτες θα διαθέσουν από το 2012 στην ευρωπαϊκή αγορά και μια έκδοση turbo του ίδιου κινητήρα 1,6 lt με μέγιστη ισχύ 200 PS!
Οι άνθρωποι της Hyundai κάνουν λόγο για απολαυστική οδική συμπεριφορά, η οποία επιτυγχάνεται χάρη στο περιορισμένο βάρος (1.172 kg) και τη χαμηλή ανάρτηση με τις σπορ ρυθμίσεις. Σχεδιασμένο για σπορ αίσθηση είναι επίσης και το τιμόνι, το οποίο διαθέτει ηλεκτρική υποβοήθηση.
Το Veloster θα παρουσιαστεί επίσημα σε ευρωπαϊκό έδαφος στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο. Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν πιθανότατα στις αρχές του 2012, σε πλούσια εξοπλισμένες εκδόσεις και ανταγωνιστική τιμή…
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.591 cc
Ισχύς: 138 PS / 6.300 rpm
Ροπή: 17,0 kgm / 4.850 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό έξι σχ. ή αυτόματο 6 σχ.
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 5,9 lt
Βάρος: 1.172 kg
Διαστάσεις Μ/Π: 4,22/1.79 m
Sample text
''πέτρα που γκιλνάει μούσκουρου δεν πιάν ........''
Τρίτη 16 Αυγούστου 2011
To coupe Hyundai Veloster (νέες φωτογραφίες)
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου