Η έξοδος των πιτ προβληματίζει τους οδηγούς
Η βροχή συνεχίζεται στην Κορέα. Όπως πέρυσι έτσι και φέτος βρέχει στη Γέονκαμ και όλοι οι πιλότοι είχαν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν τα ενδιάμεσα και βρόχινα ελαστικά της Pirelli. Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι 1. Michael Schumacher Mercedes 2m02.784s 10 2. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 2m02.840s + 0.056 8 3. Paul di Resta Force India-Mercedes 2m02.912s + 0.128 12 4. Adrian Sutil Force India-Mercedes 2m03.141s + 0.357 12 5. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 2m03.182s + 0.398 9 6. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 2m03.292s + 0.508 13 7. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 2m03.391s + 0.607 6 8. Nico Rosberg Mercedes 2m04.311s + 1.527 12 9. Sergio Perez Sauber-Ferrari 2m04.797s + 2.013 8 10. Mark Webber Red Bull-Renault 2m05.183s + 2.399 5 11. Karun Chandhok Lotus-Renault 2m06.350s + 3.566 11 12. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 2m06.852s + 4.068 11 13. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 2m07.541s + 4.757 9 14. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 2m08.218s + 5.434 5 15. Narian Karthikeyan HRT-Cosworth 2m08.832s + 6.048 14 16. Daniel Ricciardo HRT-Cosworth 2m09.232s + 6.448 14 17. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 2m12.658s + 9.874 7 18. Timo Glock Virgin-Cosworth 2m14.508s + 11.724 4 19. Felipe Massa Ferrari δε χρονομετρήθηκε 1 20. Fernando Alonso Ferrari δε χρονομετρήθηκε 5 21. Bruno Senna Renault δε χρονομετρήθηκε 1 22. Vitaly Petrov Renault δε χρονομετρήθηκε 1 23. Heikki Kovalainen Lotus-Renault δε χρονομετρήθηκε 1 24. Jenson Button McLaren-Mercedes δε χρονομετρήθηκε 1 Δεύτερη περίοδος Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι 1. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m50.828s 26 2. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m50.932s + 0.104 19 3. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m52.646s + 1.818 30 4. Fernando Alonso Ferrari 1m52.774s + 1.946 25 5. Mark Webber Red Bull-Renault 1m53.049s + 2.221 27 6. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m53.402s + 2.574 25 7. Felipe Massa Ferrari 1m53.707s + 2.879 24 8. Nico Rosberg Mercedes 1m53.914s + 3.086 18 9. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m53.948s + 3.120 27 10. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m53.957s + 3.129 32 11. Vitaly Petrov Renault 1m54.200s + 3.372 26 12. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m54.392s + 3.564 26 13. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m54.831s + 4.003 30 14. Michael Schumacher Mercedes 1m54.965s + 4.137 21 15. Bruno Senna Renault 1m55.187s + 4.359 28 16. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m55.203s + 4.375 24 17. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m55.544s + 4.716 23 18. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m56.067s + 5.239 22 19. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m56.669s + 5.841 20 20. Jarno Trulli Lotus-Renault 1m57.173s + 6.345 19 21. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m58.269s + 7.441 25 22. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m59.458s + 8.630 26 23. Daniel Ricciardo HRT-Cosworth 1m59.958s + 9.130 19 24. Tonio Liuzzi HRT-Cosworth 2m00.165s + 9.337 20 Πολύ δύσκολες οι συνθήκες σήμερα στην πίστα της Γέονκαμ
Οι μετεωρολογικές προβλέψεις κάνουν λόγω για ηλιοφάνεια αύριο και μεθαύριο αυτό μένει όμως να αποδειχτεί.
Στην πρώτη περίοδο δοκιμών η βροχή έκανε αδύνατη σχεδόν την οδήγηση στην αρχή της περιόδου και η πρώτη ώρα κύλησε σχεδόν χωρίς καθόλου δράση.
Τα πράγματα άρχισαν να ζωντανεύουν στο τελευταίο μισάωρο καθώς η βροχή κόπασε και η αγ. γραμμή άρχισε να στεγνώνει. Ο Μ.Σουμάχερ είχε τις στιγμές του στο pit lane αλλά και στην πίστα προσπαθώντας να κινηθεί γρήγορα.
Βρέθηκε τελικά στην κορυφή των χρόνων μονομαχώντας με το Φέτελ στη λήξη των 90 λεπτών της πρώτης περιόδου δοκιμών.
Αρκετά μονοθέσια επέλεξαν να μην κάνουν καθόλου δοκιμές μ’ αυτές τις συνθήκες. Καλές εντυπώσεις άφησε στο ντεμπούτο του με την Toro Rosso ο Γάλλος Ζαν Βερνιέ.
Στη δεύτερη περίοδο δοκιμών οι McLaren Mercedes έκαναν επίδειξη δύναμης καθότι κινήθηκαν ταχύτατα με μεγάλη διαφορά από τα υπόλοιπα μονοθέσια.
Η πίστα δεν στέγνωσε ποτέ και η προσπάθεια των οδηγών να χρησιμοποιήσουν έστω για έναν γρήγορο γύρο στο τέλος την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli με το κόκκινο σιρίτι στέφθηκε από αποτυχία.
Η ταχύτερη επιλογή ήταν τα ελαστικά για λίγη βροχή (ενδιάμεσα).
Η έξοδος των πιτ συγκέντρωσε πολλά σχόλια από τους οδηγούς ειδικά μετά την επαφή που είχαν εκεί ο Νίκο Ρόσμπεργκ που έστριβε στην κλειστά αριστερή στροφή και ο Χαϊμέ Αλγκερσουάρι που έβγαινε από τα πιτ.
Δεν ήταν οι μόνοι που είχαν παρόμοια προβλήματα.
Η πίστα της Γέονκαμ βρίσκεται 400 χλμ. νότια της Σεούλ και πρώτη φορά έγινε εκεί αγώνας υπό βροχή πέρυσι. Η Pirelli πήρε ένα ρίσκο φέρνοντας στον αγώνα τις δυο πιο μαλακές γόμες της γκάμας της και αυτό μένει να αποδειχτεί ικανό για μια ανατροπή στον αγώνα. Υπάρχουν αρκετές στροφές όπου η ταχύτητα δεν ξεπερνά τα 150km/h και δυο γρήγορες καμπές που απαιτούν σταθερό πάτημα. Στην Κορέα οι πλευρικές καταπονήσεις για τα πολύ μαλακά ελαστικά θα είναι μεγαλύτερες από τις άλλες πίστες που χρησιμοποιήθηκαν ( Μονακό, Ουγγαρία, Καναδάς και Σιγκαπούρη).
Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli Πωλ Χέμπερι τόνισε: «Η Κορέα υποβάλει τα supersoft ελαστικά στη σκληρότερη δοκιμασία της χρονιάς. Λόγω της τραχιάς ασφάλτου και του συγκριτικά υψηλού πλευρικού φορτίου ενδεχομένως να υπάρξει συγκριτικά μεγαλύτερος αριθμός pit stop από οδηγούς που βασίζουν τις στρατηγικές τους στο πιο μαλακό ελαστικό. Μερικοί ίσως προτιμήσουν να επικεντρωθούν στη σκληρότερη γόμα, επομένως ο αγώνας θα έχει και πάλι ιδιαίτερο ενδιαφέρον από άποψη στρατηγικών που θα εφαρμοστούν».
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Πρώτη περίοδος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου