Κυριακή 10 Απριλίου 2011

GP Μαλαισίας, άνετη νίκη Φέτελ!

Δυο στα δυο για το Γερμανό πρωταθλητή

 

Ο Άντριαν Νιούι (αριστερ.) τεχνικός διευθυντής της Red Bull πανηγυρίζει μαζί με τους Μπάτον, Φέτελ και Χάιντφελτ στο βάθρο. 

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ διατήρησε το προβάδισμα στην εκκίνηση και παρά τα προβλήματα της RB7(σ.σ: δεν δούλευε το KERS) κατόρθωσε να ελέγξει πίσω του τις πιέσεις των McLaren και να πάρει την 2η συνεχόμενη φετινή του νίκη σε ισάριθμους αγώνες.
Πίσω του δόθηκε ομηρική μάχη για τις υπόλοιπες θέσεις της βαθμολογούμενης δεκάδας με τους Αλόνσο και Χάμιλτον να συγκρούονται, τον Πετρόφ να απογειώνει τη Renault και να βγάζει το τιμόνι από τη θέση του και τον Χάιντφελτ να δίνει τιτάνιο αγώνα για να κρατηθεί στην 3η θέση μπροστά από τον Γουέμπερ στους τελευταίους γύρους.
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ απέδειξε ακόμη μια φορά ότι είναι πραγματικά άξιος πρωταθλητής με τη σημερινή αλάνθαστη οδήγησή του που τον έφερε ξανά στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.
Σβήνοντας τα κόκκινα φώτα ο Γερμανός εκκίνησε καλά και διατήρησε το προβάδισμα την ώρα που πίσω του γίνονταν χαμός. Ο Χάμιλτον στην προσπάθειά του να πλασαριστεί για να απειλήσει το Φέτελ βρέθηκε σε λάθος γραμμή και είδε το Χάιντφελτ που εκκινούσε 6ος να στρίβει μπροστά του
Ο Γουέμπερ χωρίς KERS έχασε θέσεις επηρεάζοντας αρνητικά και την πορεία των Ferrari μέχρι την πρώτη στροφή.
Ο Φέτελ άρχισε να αυξάνει τη διαφορά αλλά πίσω του γινόταν χαμός. Αρχικά ο Χάιντφελτ κρατήθηκε μπροστά από το Χάμιλτον αλλά μετά την 1η σειρά αλλαγών ο Βρετανός πέρασε μπροστά.
Η επιλογή των ανθρώπων της McLaren να βάλουν το Χάμιλτον νωρίς για την πρώτη αλλαγή ώστε να περάσει τη Renault αποδείχτηκε καταστροφική, καθότι στο τέλος ο Βρετανός έμεινε από λάστιχα και αναγκάστηκε να κάνει ένα πιτ στοπ παραπάνω. Ο ίδιος μιλώντας σχετικά μετά το τέλος του αγώνα τόνισε: «Σταματήσαμε πολύ νωρίς και έτσι κάθε φορά έμπαινα πιο νωρίς από τους υπόλοιπους. Τα λάστιχά μου είχαν εξαντληθεί στους τελευταίους γύρους. Έτσι είναι οι αγώνες. Εκκίνησα δεύτερος έκανα ότι μπορούσα αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό».
Ενόσω ήταν δεύτερος ο Χάμιλτον στην προσπάθειά του να υπερασπιστεί τη θέση του από τον Αλόνσο είχε μια επαφή με τη Ferrari που οδήγησε σε σπάσιμο της εμπρός αεροτομής του Ισπανού. Εξετάζοντας μετά το τέλος του αγώνα το συμβάν οι αγωνοδίκες επέβαλλαν ποινή 20 δευτερολέπτων και στους δυο οδηγούς για τη σύγκρουσή τους.
Στο Χάμιλτον γιατί είχε αλλάξει δυο φορές γραμμή για να υπερασπιστεί τη θέση του στον προηγούμενο γύρο ενώ ο κανονισμός προβλέπει μια και στον Αλόνσο γιατί προκάλεσε σύγκρουση.
Με την επιβολή της ποινής ο Χάμιλτον έπεσε μια θέση πιο πίσω στην 8η ενώ ωφελημένος είναι ο Κομπαγιάσι που ανέβηκε 7ος. Αντίθετα ο Αλόνσο δεν έχασε θέση. Τόσο ο Ισπανός όσο και ο Βρετανός αποδέχτηκαν την ποινή.
Ο Χάμιλτον σε δηλώσεις του στάθηκε στο ότι ο Αλόνσο δεν είχε πρακτικά καμία επίπτωση από την ποινή ενώ ο Ισπανός θέλησε να υποβιβάσει το γεγονός: «Δε χάνω θέση οπότε δεν υπάρχει μεγάλο δράμα. Ήταν αγωνιστικό συμβάν. Προσπάθησα να προσπεράσω ακουμπήσαμε και δυστυχώς έσπασε η εμπρός αεροτομή μου. Αναγκάστηκα να μπω για να την αλλάξω αλλιώς ίσως είχα ανέβει στο βάθρο. Θα ξαναπροσπαθήσω στον επόμενο αγώνα» κατέληξε ο πεισματάρης Ισπανός.
Αντίθετα ο Μπάτον που είχε έναν πιο ψύχραιμο και μετρημένο αγώνα κατάφερε να βρεθεί στην 2η θέση στον τερματισμό μπροστά από το Χάιντφελτ που έδωσε τιτάνια μάχη στους τελευταίους γύρους με το Μαρκ Γουέμπερ. Μάταια ο Αυστραλός προσπάθησε να «αγχώσει» τον πολύπειρο Γερμανό για να κάνει λάθος.
Ο Γουέμπερ που ήταν σε στρατηγική 4 πιτ στοπ ανέκτησε μια προς μια τις θέσεις που είχε χάσει στην εκκίνηση εκμεταλλευόμενος την ταχύτητα της RB7 παρότι δε δούλευε το KERS του, όπως και στο μονοθέσιο του Φέτελ.
Μετά το πέσιμο της καρό σημαίας και τη 2η συνεχόμενη νίκη του, περιχαρής ο νικητής Σεμπάστιαν Φέτελ δήλωσε: «Πρέπει να είμαστε χαρούμενοι για τη σημερινή μας νίκη. Δύο στα δύο, τέλειο ξεκίνημα. Αύριο πάμε στην Κίνα όπου αγωνιζόμαστε την ερχόμενη Κυριακή να δούμε εκεί πως θα πάμε».
Η τελική κατάταξη και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:

Τελική κατάταξη, Μαλαισία 2ος γύρος

Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος

1.  Vettel        Red Bull-Renault           1’37:39.832

2.  Button        McLaren-Mercedes           +     3.261

3.  Heidfeld      Renault                    +    25.075

4.  Webber        Red Bull-Renault           +    26.384

5.  Massa         Ferrari                    +    36.958

6.  Alonso        Ferrari                    +    37.248

7.  Kobayashi     Sauber-Ferrari             +  1:07.239

8.  Hamilton      McLaren-Mercedes           +  1:09.957

9.  Schumacher    Mercedes                   +  1:24.896

10.  Di Resta      Force India-Mercedes       +  1:31.563

11.  Sutil         Force India-Mercedes       +  1:45.000

12.  Rosberg       Mercedes                   +     1 γύρο

13.  Buemi         Toro Rosso-Ferrari         +     1 γύρο

14.  Alguersuari   Toro Rosso-Ferrari         +     1 γύρο

15.  Kovalainen    Lotus-Renault              +     1 γύρο

16.  Glock         Virgin-Cosworth            +    2 γύροι

17.  Petrov        Renault                    +    4 γύροι

Ταχύτερος γύρος: Webber, 1:40.571

Εγκατέλειψαν:

Πιλότος Ομάδα Γύρος

Liuzzi        HRT-Cosworth                 47

D'Ambrosio    Virgin-Cosworth              43

Trulli        Lotus-Renault                32

Perez         Sauber-Ferrari               24

Barrichello   Williams-Cosworth            23

Karthikeyan   HRT-Cosworth                 15

Maldonado     Williams-Cosworth            9

Βαθμολογία, 2ος γύρος:

     Πιλότοι Κατασκευαστές:            

1.  Vettel        50        1.  Red Bull-Renault           72

2.  Button        26        2.  McLaren-Mercedes           48

3.  Hamilton      22        3.  Ferrari                    32

4.  Webber        22        4.  Renault                    30

5.  Alonso        20        5.  Sauber-Ferrari             16

6.  Petrov        15        6.  Mercedes                    2

7.  Heidfeld      15        7.  Toro Rosso-Ferrari          1

8.  Massa         12        8.  Force India-Mercedes        1

9.  Kobayashi     10      

10.  Perez          6      

11.  Schumacher     2      

12.  Buemi          1      

13.  Di Resta       1      

PROTO THEMA

Δεν υπάρχουν σχόλια: