Δυο στα δυο για το Γερμανό πρωταθλητή
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ διατήρησε το προβάδισμα στην εκκίνηση και παρά τα προβλήματα της RB7(σ.σ: δεν δούλευε το KERS) κατόρθωσε να ελέγξει πίσω του τις πιέσεις των McLaren και να πάρει την 2η συνεχόμενη φετινή του νίκη σε ισάριθμους αγώνες.
Πίσω του δόθηκε ομηρική μάχη για τις υπόλοιπες θέσεις της βαθμολογούμενης δεκάδας με τους Αλόνσο και Χάμιλτον να συγκρούονται, τον Πετρόφ να απογειώνει τη Renault και να βγάζει το τιμόνι από τη θέση του και τον Χάιντφελτ να δίνει τιτάνιο αγώνα για να κρατηθεί στην 3η θέση μπροστά από τον Γουέμπερ στους τελευταίους γύρους.
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ απέδειξε ακόμη μια φορά ότι είναι πραγματικά άξιος πρωταθλητής με τη σημερινή αλάνθαστη οδήγησή του που τον έφερε ξανά στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.
Σβήνοντας τα κόκκινα φώτα ο Γερμανός εκκίνησε καλά και διατήρησε το προβάδισμα την ώρα που πίσω του γίνονταν χαμός. Ο Χάμιλτον στην προσπάθειά του να πλασαριστεί για να απειλήσει το Φέτελ βρέθηκε σε λάθος γραμμή και είδε το Χάιντφελτ που εκκινούσε 6ος να στρίβει μπροστά του
Ο Γουέμπερ χωρίς KERS έχασε θέσεις επηρεάζοντας αρνητικά και την πορεία των Ferrari μέχρι την πρώτη στροφή.
Ο Φέτελ άρχισε να αυξάνει τη διαφορά αλλά πίσω του γινόταν χαμός. Αρχικά ο Χάιντφελτ κρατήθηκε μπροστά από το Χάμιλτον αλλά μετά την 1η σειρά αλλαγών ο Βρετανός πέρασε μπροστά.
Η επιλογή των ανθρώπων της McLaren να βάλουν το Χάμιλτον νωρίς για την πρώτη αλλαγή ώστε να περάσει τη Renault αποδείχτηκε καταστροφική, καθότι στο τέλος ο Βρετανός έμεινε από λάστιχα και αναγκάστηκε να κάνει ένα πιτ στοπ παραπάνω. Ο ίδιος μιλώντας σχετικά μετά το τέλος του αγώνα τόνισε: «Σταματήσαμε πολύ νωρίς και έτσι κάθε φορά έμπαινα πιο νωρίς από τους υπόλοιπους. Τα λάστιχά μου είχαν εξαντληθεί στους τελευταίους γύρους. Έτσι είναι οι αγώνες. Εκκίνησα δεύτερος έκανα ότι μπορούσα αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό».
Ενόσω ήταν δεύτερος ο Χάμιλτον στην προσπάθειά του να υπερασπιστεί τη θέση του από τον Αλόνσο είχε μια επαφή με τη Ferrari που οδήγησε σε σπάσιμο της εμπρός αεροτομής του Ισπανού. Εξετάζοντας μετά το τέλος του αγώνα το συμβάν οι αγωνοδίκες επέβαλλαν ποινή 20 δευτερολέπτων και στους δυο οδηγούς για τη σύγκρουσή τους.
Στο Χάμιλτον γιατί είχε αλλάξει δυο φορές γραμμή για να υπερασπιστεί τη θέση του στον προηγούμενο γύρο ενώ ο κανονισμός προβλέπει μια και στον Αλόνσο γιατί προκάλεσε σύγκρουση.
Με την επιβολή της ποινής ο Χάμιλτον έπεσε μια θέση πιο πίσω στην 8η ενώ ωφελημένος είναι ο Κομπαγιάσι που ανέβηκε 7ος. Αντίθετα ο Αλόνσο δεν έχασε θέση. Τόσο ο Ισπανός όσο και ο Βρετανός αποδέχτηκαν την ποινή.
Ο Χάμιλτον σε δηλώσεις του στάθηκε στο ότι ο Αλόνσο δεν είχε πρακτικά καμία επίπτωση από την ποινή ενώ ο Ισπανός θέλησε να υποβιβάσει το γεγονός: «Δε χάνω θέση οπότε δεν υπάρχει μεγάλο δράμα. Ήταν αγωνιστικό συμβάν. Προσπάθησα να προσπεράσω ακουμπήσαμε και δυστυχώς έσπασε η εμπρός αεροτομή μου. Αναγκάστηκα να μπω για να την αλλάξω αλλιώς ίσως είχα ανέβει στο βάθρο. Θα ξαναπροσπαθήσω στον επόμενο αγώνα» κατέληξε ο πεισματάρης Ισπανός.
Αντίθετα ο Μπάτον που είχε έναν πιο ψύχραιμο και μετρημένο αγώνα κατάφερε να βρεθεί στην 2η θέση στον τερματισμό μπροστά από το Χάιντφελτ που έδωσε τιτάνια μάχη στους τελευταίους γύρους με το Μαρκ Γουέμπερ. Μάταια ο Αυστραλός προσπάθησε να «αγχώσει» τον πολύπειρο Γερμανό για να κάνει λάθος.
Ο Γουέμπερ που ήταν σε στρατηγική 4 πιτ στοπ ανέκτησε μια προς μια τις θέσεις που είχε χάσει στην εκκίνηση εκμεταλλευόμενος την ταχύτητα της RB7 παρότι δε δούλευε το KERS του, όπως και στο μονοθέσιο του Φέτελ.
Μετά το πέσιμο της καρό σημαίας και τη 2η συνεχόμενη νίκη του, περιχαρής ο νικητής Σεμπάστιαν Φέτελ δήλωσε: «Πρέπει να είμαστε χαρούμενοι για τη σημερινή μας νίκη. Δύο στα δύο, τέλειο ξεκίνημα. Αύριο πάμε στην Κίνα όπου αγωνιζόμαστε την ερχόμενη Κυριακή να δούμε εκεί πως θα πάμε».
Η τελική κατάταξη και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:
Τελική κατάταξη, Μαλαισία 2ος γύρος
Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος
1. Vettel Red Bull-Renault 1’37:39.832
2. Button McLaren-Mercedes + 3.261
3. Heidfeld Renault + 25.075
4. Webber Red Bull-Renault + 26.384
5. Massa Ferrari + 36.958
6. Alonso Ferrari + 37.248
7. Kobayashi Sauber-Ferrari + 1:07.239
8. Hamilton McLaren-Mercedes + 1:09.957
9. Schumacher Mercedes + 1:24.896
10. Di Resta Force India-Mercedes + 1:31.563
11. Sutil Force India-Mercedes + 1:45.000
12. Rosberg Mercedes + 1 γύρο
13. Buemi Toro Rosso-Ferrari + 1 γύρο
14. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari + 1 γύρο
15. Kovalainen Lotus-Renault + 1 γύρο
16. Glock Virgin-Cosworth + 2 γύροι
17. Petrov Renault + 4 γύροι
Ταχύτερος γύρος: Webber, 1:40.571
Εγκατέλειψαν:
Πιλότος Ομάδα Γύρος
Liuzzi HRT-Cosworth 47
D'Ambrosio Virgin-Cosworth 43
Trulli Lotus-Renault 32
Perez Sauber-Ferrari 24
Barrichello Williams-Cosworth 23
Karthikeyan HRT-Cosworth 15
Maldonado Williams-Cosworth 9
Βαθμολογία, 2ος γύρος:
Πιλότοι Κατασκευαστές:
1. Vettel 50 1. Red Bull-Renault 72
2. Button 26 2. McLaren-Mercedes 48
3. Hamilton 22 3. Ferrari 32
4. Webber 22 4. Renault 30
5. Alonso 20 5. Sauber-Ferrari 16
6. Petrov 15 6. Mercedes 2
7. Heidfeld 15 7. Toro Rosso-Ferrari 1
8. Massa 12 8. Force India-Mercedes 1
9. Kobayashi 10
10. Perez 6
11. Schumacher 2
12. Buemi 1
13. Di Resta 1
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου