Σάββατο 7 Μαΐου 2011

F1 Αποστολή στο GP Τουρκίας: Ο Φέτελ poleman - θεατής!

 

απογοητευτική για τους λίγους θεατές που βρέθηκαν στις κερκίδες του Istanbul Park.
Δεν υπήρξαν εκπλήξεις ή ανατροπές και σίγουρα οι θεατές περίμεναν ως το τέλος να δουν τους αστέρες της F1 να μονομαχούν και να τα δίνουν όλα για την πρώτη θέση.
Αντ' αυτού είδαν τις δυο Red Bull να κάνουν έναν υγιεινό περίπατο που τους εξασφάλισε με άνεση το 1-2.
Έστω ότι η διαφορά επέτρεπε στο Φέτελ να εφησυχάσει ο Γουέμπερ όμως έδειξε καθαρά ότι τον ενδιέφερε περισσότερο να εξοικονομήσει ένα σετ μαλακής γόμας ελαστικών για αύριο από το να δώσει μάχη για την pole ή έστω να μην αφήσει στην τύχη τη 2η θέση.
Μια θέση που ίσως ο Ρόσμπεργκ να είχε πάρει αν έκανε κι αυτός με τη σειρά του δυο προσπάθειες στο Q3.
Πρώτο μέλημα όμως και των δυο πιλότων της Mercedes ήταν να προφυλάξουν ανέπαφο ένα σετ μαλακής γόμας για τον αγώνα.
Η αποθέωση της παρωδίας ήταν με το Μάσα και τη Ferrari ο Βραζιλιάνος έβαλε από το Q1 μαλακή γόμα με αποτέλεσμα να μην έχει καμία φρέσκια διαθέσιμη γόμα στο Q3.
Έτσι ο πιλότος της Ferrari και νικητής του συγκεκριμένου αγώνα τρεις φορές δεν μπήκε καν στον κόπο να κάνει χρονομετρημένο γύρο.
Ο Φέτελ μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας ήταν όλο χαμόγελα στη συνέντευξη Τύπου: «Είμαι πολύ χαρούμενος με το αποτέλεσμα. Είχαμε προβλήματα το πρωί αλλά τα λύσαμε. Μου αρέσει η οδήγηση σ’ αυτή την πίστα βρήκα πολύ εύκολα την ισορροπία και το ρυθμό. Είχε πλάκα επειδή και εγώ και ο Μαρκ αποφασίσαμε να μην κάνουμε δεύτερο γύρο. Ήταν περίεργο συναίσθημα. Οι άλλοι βρίσκονταν στην πίστα και ξέρεις ότι μπορεί να σε κερδίσουν. Απλά βλέπεις και δεν μπορείς να αντιδράσεις. Ήταν καλό που εξοικονομήσαμε ένα σετ ελαστικών αλλά είναι κρύο συναίσθημα. Είμαι χαρούμενος».
Από την πλευρά του ο Γουέμπερ προσπάθησε να διασκεδάσει τις εντυπώσεις γιατί δεν έκανε δεύτερη προσπάθεια για την pole: «Ο Σεμπ έκανε σπουδαία δουλειά σήμερα, πετύχαμε το απόλυτο αποτέλεσμα για την ομάδα».
Ο Γουέμπερ που περίμενε κανείς σήμερα να έχει προβάδισμα μετά την απώλεια γύρων από το Φέτελ χτες θέλησε να δείξει πνεύμα ομαδικότητας: «Πέρυσι η ατμόσφαιρα εδώ μετά τον αγώνα ήταν διαφορετική. Είχαμε μια σύγκρουση που συμβαίνει σπάνια ανάμεσα σε teammates. Τα πράγματα είναι πιο ξεκάθαρα τώρα».
Απογοήτευση για τον Μ.Σουμάχερ που δεν κατόρθωσε στο Q3 να κινηθεί σε ανταγωνιστικό ρυθμό ο γύρος του ήταν ένα δευτερόλεπτο πιο αργός απ’ αυτόν του Ρόσμπεργκ. Οι δυο Mercedes βγήκαν μόνο μια φορά στο τέλος της διαδικασίας. Μετέπειτα στις δηλώσεις του ο επτάκις πρωταθλητής ήταν προβληματισμένος: «Δεν είμαι καθόλου χαρούμενος και είναι περίεργο ότι έχουμε τόση διαφορά. Δεν είχα την πρόσφυση που βρήκα το πρωί παρότι η πίστα ήταν καλύτερη. Όσο πιο πολύ πίεζα τόσο χειρότερο γίνονταν στο τέλος δεν είχα καθόλου πρόσφυση» κατέληξε προβληματισμένος ο 42χρονος.
Αντίθετα ο Ρόσμπεργκ ήταν ικανοποιημένος από την 3η θέση: «Είναι πραγματικά ευχάριστο να διαπιστώνεις πόση πρόοδο έχουμε κάνει. Όμως δεν είμαστε ακόμη εκεί που θέλουμε και θα συνεχίσουμε να πιέζουμε».
Ο Χάμιλτον είδε την ΜΡ4/26 να χάνει έδαφος σε σχέση με τον προηγούμενο αγώνα καθότι δεν έχει τις βελτιώσεις που αρχικά σχεδιάζονταν για την Τουρκία: «Οι Mercedes, Ferrari βελτίωσαν την απόδοσή τους και ίσως αποδειχτεί δύσκολο να περάσουμε τη Mercedes στον αγώνα γιατί έχουν υψηλή τελική ταχύτητα. Δεν έχουμε σώσει σετ με φρέσκια μαλακή γόμα αλλά είναι ερωτηματικό τι θα γίνει με τον καιρό αύριο. Σίγουρα είμαστε μέσα στο παιχνίδι και θα πιέσουμε ως το τέλος όπως κάναμε και πέρυσι».
Ο Φερνάντο Αλόνσο παρότι περιορίστηκε στην 5η θέση με τη Ferrari βρήκε θετικά από την εμφάνιση της F150: «Απέχω ακόμη πολύ από την pole position (8 δέκατα) αλλά έχουμε μειώσει τη διαφορά σε σχέση με την Κίνα. Πρέπει να συνεχίσουμε να πιέζουμε προς αυτή την κατεύθυνση ώστε να πλησιάσουμε κι άλλο. Δεν αποκλείω μια θέση στο βάθρο αύριο».
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:

Θέση Οδηγός                Ομάδα                Χρόνος       Διαφορά 

1.  Sebastian Vettel      Red Bull-Renault     1m25.049s

2.  Mark Webber           Red Bull-Renault     1m25.454s  + 0.405

3.  Nico Rosberg          Mercedes             1m25.574s  + 0.525

4.  Lewis Hamilton        McLaren-Mercedes     1m25.595s  + 0.546

5.  Fernando Alonso       Ferrari              1m25.851s  + 0.802

6.  Jenson Button         McLaren-Mercedes     1m25.982s  + 0.933

7.  Vitaly Petrov         Renault              1m26.296s  + 1.247

8.  Michael Schumacher    Mercedes             1m26.646s  + 1.597

9.  Nick Heidfeld         Renault              1m26.659s  + 1.610

10.  Felipe Massa Ferrari              Δε χρονομετρήθηκε

Χρόνος εισόδου στο Q3: 1m26.740s              Διαφορά με ταχύτερο Q2

11.  Rubens Barrichello    Williams-Cosworth    1m26.764s  + 1.154

12.  Adrian Sutil          Force India-Mercedes 1m27.027s  + 1.417

13.  Paul di Resta         Force India-Mercedes 1m27.145s  + 1.535

14.  Pastor Maldonado      Williams-Cosworth    1m27.236s  + 1.626

15.  Sergio Perez          Sauber-Ferrari       1m27.244s  + 1.634

16.  Sebastien Buemi       Toro Rosso-Ferrari   1m27.255s  + 1.645

17.  Jaime Alguersuari     Toro Rosso-Ferrari   1m27.572s  + 1.962

Χρόνος εισόδου στο Q2: 1m28.321s             Διαφορά με ταχύτερο Q1                   

18.  Heikki Kovalainen     Lotus-Renault        1m28.780s  + 1.767

19.  Jarno Trulli          Lotus-Renault        1m31.119s  + 4.106

20.  Jerome D'Ambrosio     Virgin-Cosworth      1m30.445s  + 3.432

21.  Tonio Liuzzi          HRT-Cosworth         1m30.692s  + 3.679

22.  Timo Glock            Virgin-Cosworth      1m30.813s  + 3.800

23.  Narain Karthikeyan    HRT-Cosworth         1m31.564s  + 4.551

24.  Kamui Kobayashi       Sauber-Ferrari       Δε χρονομετρήθηκε

Ο Μάρκο Προβερά πρόεδρος της Pirelli σε αναμνηστική φωτογραφία με τους πιλότους που θα εκκινήσουν τον αυριανό αγώνα (14:00, απευθείας Alpha)

PROTO THEMA

Δεν υπάρχουν σχόλια: