Το ‘’κατσαριδάκι’’ έχει την τιμητική του
Το 1938, ξεκίνησε η παραγωγή του εν λόγω μοντέλου όπου και συνέχισε μέχρι και πολύ πρόσφατα με το μοντέλο “New Beetle”. Ο σκαραβαίος υπήρξε το ‘’αυτοκίνητο του λαού’’ καθώς η τιμή του ήταν αρκετά προσιτή και έτσι αρκετές οικογένειες είχαν την οικονομική δυνατότητα να το αποκτήσουν.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, εάν ο Χίτλερ δεν είχε συναινέσει, η μαζική παραγωγή του σκαραβαίου δεν θα ήταν γεγονός. Το 1933,ο ίδιος ο Αδόλφος Χίτλερ, είχε ζητήσει από τον Φερδινάδο Πόρσε να φτιάξει ναι μεν ένα τέτοιο αυτοκίνητο αλλά σύμφωνα με τις δικές του προσταγές και επιθυμίες.
Έτσι λοιπόν, κατασκευάστηκε ένα μικρό, με αξιόπιστη μηχανή αυτοκίνητο, που δεν έκαιγε περισσότερο από ένα γαλόνι βενζίνης κάθε 40 μίλια και που ήταν οικονομικά προσιτό στο ευρύ αγοραστικό κοινό(δεν ξεπερνούσε τα 1.000 μάρκα).
Και έτσι ξεκίνησε το μικρό ‘’κατσαριδάκι’’ να κυκλοφορεί και να εντυπωσιάζει…
http://www.parapolitika.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου