Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Μυστήριο; Δε νομίζω!

 Θοδωρής Τσεκούρας

Θοδωρής Τσεκούρας

Σεναριογράφος

 

Πριν από 5 μήνες, η γυναίκα μου έφερε στον κόσμο ένα όμορφο αγοράκι.

Αυτό το λέω γιατί μου ζητήθηκε να γράψω τι με ενοχλεί σήμερα στην Ελλάδα.

Με το μωρό στη ζωή μου, δεν έχω να παραπονεθώ για τίποτα. Δεν προλαβαίνω.

Για εμένα η κρίση είναι όταν αλλάζω την πάνα.

Η τρόικα όταν δεν τρώεικα.

Οι εκλογές γίνονται ανάμεσα σε ποιο καρότσι του κάνει. Συνήθως είμαστε αναποφάσιστοι.

Περαίωση γίνεται όταν πέσει για ύπνο.

Οι συμβάσεις εργασίας έχουν καταργηθεί. Ταΐζουμε, αλλάζουμε, πλένουμε και φροντίζουμε όλο το 24ωρο.

Μνημόνιο είναι το να θυμάσαι να μιλάς και με τους φίλους σου πού και πού.

Και το ενδιαφέρον είναι ότι μέσα σε όλη αυτή την κατάσταση είμαστε πιο ευτυχισμένοι και αισιόδοξοι από ποτέ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: