Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

ΑΠΕΣΥΡΕ Η BENETTON ΤΗΝ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΑΦΙΣΑ. Η οργή του Βατικανού...έθαψε το «φιλί» του Πάπα με τον ιμάμη

 

Μετά τις έντονες αντιδράσεις του Βατικανού για την νέα προκλητική καμπάνια της Benetton στην οποία ο Πάπας Βενέδικτος 16ος εμφανίζεται να φιλά στο στόμα τον ιμάμη του Καϊρου, η εταιρεία απέσυρε την επίμαχη αφίσα, αλλά κατόρθωσε να μιλούν όλοι γι' αυτή.

Το «φιλί» του Πάπα με τον ιμάμη του Αλ-Αζχάρ (φωτομοντάζ Fabrica)

Το «φιλί» του Πάπα με τον ιμάμη του Αλ-Αζχάρ (φωτομοντάζ Fabrica)

Για "σοβαρή έλλειψη σεβασμού προς τον Πάπα" έκανε λόγο το Βατικανό, ο εκπρόσωπος του οποίου,Φεντερίκο Λομπάρντι, έκανε γνωστό ότι θα προχωρήσει σε "διαβήματα προκειμένου να διασφαλιστεί ο σεβασμός προς το πρόσωπο του Αγίου Πατέρα".

Μετά από τις οργισμένες αντιδράσεις, η Benetton έκανε πίσω και απέσυρε την επίμαχη αφίσα.

Ο Πάπας ωστόσο δεν είναι η μόνη προσωπικότητα που πρωταγωνιστεί στην νέα καμπάνια της εταιρείας με τίτλο "Unhate" και θέμα την ανταλλαγή φιλιών μεταξύ πολιτικών που στην πραγματικότητα δεν τρέφουν τόσο θερμά αισθήματα ο ένας για τον άλλο.

Στο μενού περιλαμβάνονται φιλιά μεταξύ του Σαρκοζί και της Μέρκελ, του Ομπάμα με τον κινέζο προέδρο Χου Ζιντάο αλλά και τον πρόεδρο της Βενεζουέλας Ούγκο Τσάβες, του ισραηλινού πρωθυπουργού Μπέντζαμιν Νετανιάχου με τον παλαιστίνιο πρόεδρο Μαχμουντ Αμπάς κ.α.

Τα φωτομοντάζ τα οποία πραγματοποίησε η Fabrica, το κέντρο επικοινωνιακών ερευνών της Benetton, φαίνεται πως ακολουθούν τα βήματα παλιότερης καμπάνιας της εταιρείας (1992) με την υπογραφή του Ολιβιέρο Τοσκάνι, όπου ένας παπάς εμφανιζόταν να φιλά μια καλόγρια.

Το «φιλί» Μέρκελ-Σαρκοζί ( φωτομοντάζ Fabrica)

Το «φιλί» Μέρκελ-Σαρκοζί ( φωτομοντάζ Fabrica)

Ωστόσο, όπως αναφέρει το περιοδικό Madame Figaro, ο Αλεσάντρο Μπένετον, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της εταιρείας, απορρίπτει αυτή τη σύνδεση και υποστηρίζει ότι πηγή έμπνευσης αποτέλεσε ο "αδερφικός ασπασμός" του ηγέτη της σοβιετικής ένωσης Μπρέζνιεφ με τον ανατολικογερμανό ηγέτη Χόνεκερ το 1979.

Ο Ομπάμα ασπάζεται τον Τσάβες (φωτομοντάζ Fabrica)

Ο Ομπάμα ασπάζεται τον Τσάβες (φωτομοντάζ Fabrica)

"Η θεμελιώδης σχέση που συνδέει την Benetton με τους πελάτες της βασίζεται στο διάλογο και την ανταλλαγή απόψεων... Στόχος δεν είναι να σοκάρουμε, αλλά αν είναι δυνατόν να είμαστε δημιουργικοί, εποικοδομητικοί και θετικοί" διαβεβαιώνει ο Αλεσάντρο Μπένετον, αφήνοντας να εννοηθεί ότι το μήνυμα της διαφημιστικής εκστρατείας είναι περισσότερο μήνυμα συναδέλφωσης.

Η καμπάνια της "United Colors of Benetton" που ονομάζεται "UNHATE" παρουσιάστηκε επίσημα στο Παρίσι από τον Αλεσάντρο Μπένετον.

http://skeftomasteellhnika.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: