Την θέλει πολύ ο Χάμιλτον τη νίκη στο Ιντερλάγος.
Ο νικητής του προηγούμενου αγώνα στο Άμπου Ντάμπι, Λιούις Χάμιλτον έδειξε ότι βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση και είναι σε θέση να δώσει μάχη με το Σεμπάστιαν Φέτελ για την pole position αρχικά αύριο και εν συνεχεία για τη νίκη στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς. Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι 1. Mark Webber Red Bull-Renault 1m13.811s 26 2. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m13.825s + 0.014 25 3. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m13.961s + 0.150 20 4. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m14.025s + 0.214 28 5. Felipe Massa Ferrari 1m14.507s + 0.696 34 6. Fernando Alonso Ferrari 1m14.541s + 0.730 26 7. Michael Schumacher Mercedes 1m15.162s + 1.351 28 8. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m15.178s + 1.367 28 9. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m15.241s + 1.430 31 10. Nico Rosberg Mercedes 1m15.321s + 1.510 29 11. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m15.468s + 1.657 29 12. Romain Grosjean Renault 1m15.547s + 1.736 18 13. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m15.663s + 1.852 27 14. Bruno Senna Renault 1m15.732s + 1.921 32 15. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m15.747s + 1.936 31 16. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m15.836s + 2.025 27 17. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m15.979s + 2.168 35 18. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m16.052s + 2.241 33 19. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m16.514s + 2.703 33 20. Luiz Razia Lotus-Renault 1m17.595s + 3.784 31 21. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m18.140s + 4.329 29 22. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m18.653s + 4.842 29 23. Daniel Ricciardo HRT-Cosworth 1m18.952s + 5.141 33 24. Jan Charouz HRT-Cosworth 1m19.577s + 5.766 37 Δεύτερη περίοδος Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι 1. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m13.392s 35 2. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m13.559s + 0.167 41 3. Mark Webber Red Bull-Renault 1m13.587s + 0.195 41 4. Fernando Alonso Ferrari 1m13.598s + 0.206 35 5. Michael Schumacher Mercedes 1m13.723s + 0.331 38 6. Felipe Massa Ferrari 1m13.750s + 0.358 39 7. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m13.787s + 0.395 36 8. Nico Rosberg Mercedes 1m13.872s + 0.480 42 9. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m14.144s + 0.752 41 10. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m14.807s + 1.415 48 11. Vitaly Petrov Renault 1m14.856s + 1.464 38 12. Bruno Senna Renault 1m14.931s + 1.539 37 13. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m14.970s + 1.578 32 14. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m15.019s + 1.627 45 15. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m15.264s + 1.872 44 16. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m15.388s + 1.996 41 17. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m15.679s + 2.287 43 18. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m15.903s + 2.511 40 19. Jarno Trulli Lotus-Renault 1m16.298s + 2.906 36 20. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m16.338s + 2.946 48 21. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m18.031s + 4.639 39 22. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m18.051s + 4.659 45 23. Daniel Ricciardo HRT-Cosworth 1m18.367s + 4.975 42 24. Tonio Liuzzi HRT-Cosworth 1m18.476s + 5.084 42 Εθιμοτυπική φωτογραφία της πρωταθλήτριας ομάδας στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς
Στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών ο Μαρκ Γουέμπερ με τη Red Bull σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο. Ήταν σαφές ότι οι Ταύροι είχαν αντίπαλο μόνο τις McLaren που βρίσκονται πολύ κοντά σε ρυθμό.
Αντίθετα στη Ferrari είδαν τον Αλόνσο να μένει από κινητήρα λίγα λεπτά πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας κάτι που φυσικά δεν ήταν ευχάριστο για τον Ισπανό. Οι κανονισμοί δεν προβλέπουν κάποια ποινή για αντικατάσταση κινητήρα την Παρασκευή εκτός κι αν χρησιμοποιηθούν πάνω από 8 κινητήρες κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Ο Αλόνσο φάνηκε ιδιαίτερα εκνευρισμένος από το συμβάν. Αυτό ίσως να του έδωσε περισσότερη ώθηση στη 2η περίοδο όπου ήταν σαφώς ταχύτερος αλλά όχι αρκετά ώστε να απειλήσει τους κορυφαίους συνδυασμούς. Η τέταρτη θέση στην κατάταξη οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο συγκεκριμένο πρόγραμμα που ακολούθησε ο Μπάτον. Ο Βρετανός με την McLaren δεν έκανε γρήγορο γύρο με τη μαλακή γόμα στη 2η περίοδο.
Στην δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών οι οδηγοί συμπλήρωσαν περισσότερους γύρους και φυσικά χρησιμοποίησαν και την πιο μαλακή γόμα της Pirelli. Η Ιταλική εταιρεία κατασκευής ελαστικών έχει στη διάθεση των ομάδων αυτό το Σαββατοκύριακο την μέση και τη μαλακή γόμα. Το μόνο συμβάν της 2ης περιόδου ήταν η ακινητοποίηση της Sauber του Σέρτζιο Πέρεζ λόγω προβλήματος στο κιβώτιο.
Αξίζει να τονιστεί ότι η απόσταση του γύρου είναι μικρή σε σχέση με άλλες πίστες και αντίστοιχα μικρότερες είναι και οι διαφορές.
Αρκετά ανταγωνιστικός στη 2η περίοδο ελεύθερων δοκιμών έδειξε και ο Σουμάχερ, ο Γερμανός έχει κερδίσει τέσσερις φορές στο παρελθόν στη συγκεκριμένη πίστα (1994, 1995, 2000, 2002).
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Πρώτη περίοδος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου